Rozumiejąc rynek, znając kluczowe czynniki wpływające na kierunek i dynamikę jego rozwoju, możemy niemal przewidywać przyszłość - a na pewno lepiej się na nią przygotować. Wyprzedzić konkurentów, sprawnie odpowiadać na potrzeby konsumentów, reagować na nadchodzące kryzysy.
Dziś nie brakuje nam do tego danych - mamy ich wręcz nadmiar. Wyzwaniem jest wyłowić z zalewu informacji to co, po pierwsze - ważne, a po drugie - godne zaufania. My wiemy jak to zrobić. Łączymy wieloletnie doświadczenie uniwersyteckie z biznesowym. Naukowe metody badań przenosimy na grunt rynkowy. Pracujemy w oparciu o analizę ilościową i jakościową, a opracowane dane, wnioski i rekomendacje osadzamy w kontekście biznesowym Twojej firmy - tak, aby wiedza płynąca z raportu była dla Ciebie maksymalnie przydatna.
Nikt przecież nie lubi raportów kurzących się w szufladzie. Sięgamy po techniki ilościowe i jakościowe, takie jak desk research, foresight I forecast, trendwatching, panele eksperckie, wywiady, analiza publikacji branżowych i naukowych, i wiele innych.
Kiedy warto skorzystać z analizy trendów rynkowych? Ten rodzaj informacji jest niezbędny, gdy potrzebujesz:
Nasz zespół badaczy przygotuje dla Ciebie raport, zawierający te, oraz wiele innych przydatnych informacji.
Pobierz DEMO!
Z naszych raportów korzystają:
agencje public relations, brand managerowie, managerowie zarządzający produkcją, szefowie sprzedaży, niezależni konsultanci biznesowi, dziennikarze i wielu innych.
Mapa podróży klienta to nic innego jak narzędzie, które pozwala nam na lepsze zrozumienie naszych użytkowników i ich doświadczeń w kontekście naszych produktów lub usług. To jakbyśmy wzięli lupę i...
Są takie pojęcia w świecie User Experience, które znać warto; są też takie, których nieznajomość może też bardzo utrudnić, lub wręcz uniemożliwić podjęcie tematu UX. Niezależnie od...
Zacznijmy od wyjaśnienia czym ten User Experience w ogóle jest. Według najprostszej definicji jest to doświadczenie użytkownika, a mówiąc jeszcze dokładniej - to zbiór wrażeń i emocji,...
Data Driven Development to podejście do projektowania rozwiązań IT, w którym bazujemy na danych. Dotyczy to całego procesu - od weryfikacji pomysłu i rynku, przez...
Zastanawiasz się nad stworzeniem nowego produktu - usługi, strony internetowej, a może aplikacji mobilnej? W takim razie, zanim poświęcisz się projektowaniu i dalszym pracom programistycznym,...
Wiele biznesów oferujących produkty i usługi w dystrybucji hybrydowej - offline i online - znalazło się właśnie w trudnej sytuacji. Wprowadzona w marcu kwarantanna wymusiła zamknięcie...