Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem

Analiza trendów rynkowych

Jak zmienia się rynek, społeczeństwo i potrzeby konsumentów? Sprawdzamy to dla Ciebie!

Google

Według opinii naszych klientów

Usługi

Przeprowadzimy rzetelny research,  zbierzemy informacje i opracujemy dla Ciebie raport w obszarach:

Trendy

  • Konsumenckie i rynkowe
  • Kierunki i dynamika zmian
  • Postawy konsumentów wobec ...
  • Szanse i zagrożenia
  • Trendy technologiczne, demograficzne, socjologiczne, ekonomiczne, itd
  • Makrotrendy, mikrotrendy, mody

Rynek

  • Segmentacja
  • Charakterystyka jakościowa
  • Wielkość i wartość
  • Czynniki sukcesu
  • Potencjalne partnerstwa strategiczne

Konkurencja

  • Identyfikacja podmiotów konkurencyjnych
  • Oferta i cenniki
  • Obecność w mediach społecznościowych
  • Analiza konkurencji
  • Wyróżniki i pozycjonowanie
  • Mystery shopping

Co mówią o...?

  • Analiza publikacji
  • Badanie wypowiedzi konsumentów
  • Monitoring wzmianek
  • Analiza kontekstu i sentymentu
  • Analiza opinii i recenzji
  • Dla brand managerów i agencji PR
Napisz do nas!

Rzetelny desk research

Rozumiejąc rynek, znając kluczowe czynniki wpływające na kierunek i dynamikę jego rozwoju, możemy niemal przewidywać przyszłość - a na pewno lepiej się na nią przygotować. Wyprzedzić konkurentów, sprawnie odpowiadać na potrzeby konsumentów, reagować na nadchodzące kryzysy.

Dziś nie brakuje nam do tego danych - mamy ich wręcz nadmiar. Wyzwaniem jest wyłowić z zalewu informacji to co, po pierwsze - ważne, a po drugie - godne zaufania. My wiemy jak to zrobić. Łączymy wieloletnie doświadczenie uniwersyteckie z biznesowym. Naukowe metody badań przenosimy na grunt rynkowy. Pracujemy w oparciu o analizę ilościową i jakościową, a opracowane dane, wnioski i rekomendacje osadzamy w kontekście biznesowym Twojej firmy - tak, aby wiedza płynąca z raportu była dla Ciebie maksymalnie przydatna. 

Nikt przecież nie lubi raportów kurzących się w szufladzie.  Sięgamy po techniki ilościowe i jakościowe, takie jak desk research, foresight I forecast, trendwatching, panele eksperckie, wywiady, analiza publikacji branżowych i naukowych, i wiele innych. 

Kiedy warto skorzystać z analizy trendów rynkowych? Ten rodzaj informacji jest niezbędny, gdy potrzebujesz:

  • Podjąć ważne decyzje biznesowe a brakuje Ci danych
  • Zrozumieć otoczenie biznesowe, w którym działasz
  • Zmienić lub rozszerzyć zakres działalności
  • Oszacować wielkość rynku
  • Zbadać konkurencję i zakres jej oferty
  • Wyselekcjonować targi, eventy, imprezy branżowe, na których warto się pokazać
  • Poznać media branżowe dopasowane charakterem i grupą docelową do strategii Twojej marki
  • Zaplanować długoterminowe kampanie marketingowe


Nasz zespół badaczy przygotuje dla Ciebie raport, zawierający te, oraz wiele innych przydatnych informacji.

Pobierz DEMO!

 

Z naszych raportów korzystają:

agencje public relations, brand managerowie, managerowie zarządzający produkcją, szefowie sprzedaży, niezależni konsultanci biznesowi, dziennikarze i wielu innych.


Zamów podobny raport!

 

Zaufali nam między innymi

Logo uw
Logo specialized
Logo allegro
Logo craftware
Logo uokik
Logo gbs
Logo vet
Logo soft360
Logo skyshop
Logo uosat
Logo ewl
Logo connectpoint (1)
Logo pakersi
Logo olimp
Logo biomed
Logo piumo
Logo doughnut
Logo berg
Logo weedo
Logo swan
Logo nordstar
Logo synektik
Logo vinply
Logo styrnet
Logo panstaff
Logo calistenics
Logo hairmax
Logo wkk

Ostatnie Case Study

zobacz jak robimy nasze projekty

Customer journey map - jak poznać potrzeby użytkownika i zwiększyć swoje cele biznesowe.

Mapa podróży klienta to nic innego jak narzędzie, które pozwala nam na lepsze zrozumienie naszych użytkowników i ich doświadczeń w kontekście naszych produktów lub usług. To jakbyśmy wzięli lupę i...

Słownik pojęć User Experience

Są takie pojęcia w świecie User Experience, które znać warto; są też takie, których nieznajomość może też bardzo utrudnić, lub wręcz uniemożliwić podjęcie tematu UX. Niezależnie od...

Cztery składniki dobrego User Experience - czy znasz je wszystkie?

Zacznijmy od wyjaśnienia czym ten User Experience w ogóle jest. Według najprostszej definicji jest to doświadczenie użytkownika, a mówiąc jeszcze dokładniej - to zbiór wrażeń i emocji,...

Data driven software development - jak budować produkty internetowe z wykorzystaniem badań i danych?

Data Driven Development to podejście do projektowania rozwiązań IT, w którym bazujemy na danych.  Dotyczy to całego procesu - od weryfikacji pomysłu i rynku, przez...

Jak zrozumieć klienta? Czyli słów kilka o personie

Zastanawiasz się nad stworzeniem nowego produktu - usługi, strony internetowej, a może aplikacji mobilnej? W takim razie, zanim poświęcisz się projektowaniu i dalszym pracom programistycznym,...

Jak analityka i UX mogą pomóc biznesowi w kryzysie? Case study ecommerce

Wiele biznesów oferujących produkty i usługi w dystrybucji hybrydowej - offline i online - znalazło się właśnie w trudnej sytuacji. Wprowadzona w marcu kwarantanna wymusiła zamknięcie...