Analiza trendów, badania rynku, analiza konkurencji, desk research, raport marketingowy

Analiza trendów rynkowych

Jak zmienia się rynek, społeczeństwo i potrzeby konsumentów? Sprawdzamy to dla Ciebie!

UI / UX, mobile applications, programming and design

Usługi

Przeprowadzimy rzetelny research,  zbierzemy informacje i opracujemy dla Ciebie raport w obszarach:

Trendy

  • Konsumenckie i rynkowe
  • Kierunki i dynamika zmian
  • Postawy konsumentów wobec ...
  • Szanse i zagrożenia
  • Trendy technologiczne, demograficzne, socjologiczne, ekonomiczne, itd
  • Makrotrendy, mikrotrendy, mody

Rynek

  • Segmentacja
  • Charakterystyka jakościowa
  • Wielkość i wartość
  • Czynniki sukcesu
  • Potencjalne partnerstwa strategiczne

Konkurencja

  • Identyfikacja podmiotów konkurencyjnych
  • Oferta i cenniki
  • Obecność w mediach społecznościowych
  • Analiza konkurencji
  • Wyróżniki i pozycjonowanie
  • Mystery shopping

Co mówią o...?

  • Analiza publikacji
  • Badanie wypowiedzi konsumentów
  • Monitoring wzmianek
  • Analiza kontekstu i sentymentu
  • Analiza opinii i recenzji
  • Dla brand managerów i agencji PR
Napisz do nas!

Rzetelny desk research

Rozumiejąc rynek, znając kluczowe czynniki wpływające na kierunek i dynamikę jego rozwoju, możemy niemal przewidywać przyszłość - a na pewno lepiej się na nią przygotować. Wyprzedzić konkurentów, sprawnie odpowiadać na potrzeby konsumentów, reagować na nadchodzące kryzysy.

Dziś nie brakuje nam do tego danych - mamy ich wręcz nadmiar. Wyzwaniem jest wyłowić z zalewu informacji to co, po pierwsze - ważne, a po drugie - godne zaufania. My wiemy jak to zrobić. Łączymy wieloletnie doświadczenie uniwersyteckie z biznesowym. Naukowe metody badań przenosimy na grunt rynkowy. Pracujemy w oparciu o analizę ilościową i jakościową, a opracowane dane, wnioski i rekomendacje osadzamy w kontekście biznesowym Twojej firmy - tak, aby wiedza płynąca z raportu była dla Ciebie maksymalnie przydatna. 

Nikt przecież nie lubi raportów kurzących się w szufladzie.  Sięgamy po techniki ilościowe i jakościowe, takie jak desk research, foresight I forecast, trendwatching, panele eksperckie, wywiady, analiza publikacji branżowych i naukowych, i wiele innych. 

Kiedy warto skorzystać z analizy trendów rynkowych? Ten rodzaj informacji jest niezbędny, gdy potrzebujesz:

  • Podjąć ważne decyzje biznesowe a brakuje Ci danych
  • Zrozumieć otoczenie biznesowe, w którym działasz
  • Zmienić lub rozszerzyć zakres działalności
  • Oszacować wielkość rynku
  • Zbadać konkurencję i zakres jej oferty
  • Wyselekcjonować targi, eventy, imprezy branżowe, na których warto się pokazać
  • Poznać media branżowe dopasowane charakterem i grupą docelową do strategii Twojej marki
  • Zaplanować długoterminowe kampanie marketingowe


Nasz zespół badaczy przygotuje dla Ciebie raport, zawierający te, oraz wiele innych przydatnych informacji.

Pobierz DEMO!

 

Z naszych raportów korzystają:

agencje public relations, brand managerowie, managerowie zarządzający produkcją, szefowie sprzedaży, niezależni konsultanci biznesowi, dziennikarze i wielu innych.


Zamów podobny raport!

 

Zaufali nam między innymi

Logo uniwersytet_zhpjjg
Logo specilized
Logo 2560px-Allegro
Logo Craftware_logo 1
Logo Logo_UOKiK 1
Logo GBS(tm) Łuk po lewej 1
Logo sklep-vetexpert-dev-logo-1601742295 1
Logo logo 1
Logo logo-sky-shop-to 1
Logo logo PWr czarne poziom ang  bez tla 1
Logo logo (3) 1 (1)
Logo logo-connectpoint

Zobacz co piszemy

o sztucznej inteligencji oraz automatyzacji procesów

Customer journey map - jak poznać potrzeby użytkownika i zwiększyć swoje cele biznesowe.

Mapa podróży klienta to nic innego jak narzędzie, które pozwala nam na lepsze zrozumienie naszych użytkowników i ich doświadczeń w kontekście naszych produktów lub usług. To jakbyśmy wzięli lupę i...

Słownik pojęć User Experience

Są takie pojęcia w świecie User Experience, które znać warto; są też takie, których nieznajomość może też bardzo utrudnić, lub wręcz uniemożliwić podjęcie tematu UX. Niezależnie od...

Cztery składniki dobrego User Experience - czy znasz je wszystkie?

Zacznijmy od wyjaśnienia czym ten User Experience w ogóle jest. Według najprostszej definicji jest to doświadczenie użytkownika, a mówiąc jeszcze dokładniej - to zbiór wrażeń i emocji,...

Data driven software development - jak budować produkty internetowe z wykorzystaniem badań i danych?

Data Driven Development to podejście do projektowania rozwiązań IT, w którym bazujemy na danych.  Dotyczy to całego procesu - od weryfikacji pomysłu i rynku, przez...

Jak zrozumieć klienta? Czyli słów kilka o personie

Zastanawiasz się nad stworzeniem nowego produktu - usługi, strony internetowej, a może aplikacji mobilnej? W takim razie, zanim poświęcisz się projektowaniu i dalszym pracom programistycznym,...

Jak analityka i UX mogą pomóc biznesowi w kryzysie? Case study ecommerce

Wiele biznesów oferujących produkty i usługi w dystrybucji hybrydowej - offline i online - znalazło się właśnie w trudnej sytuacji. Wprowadzona w marcu kwarantanna wymusiła zamknięcie...