Badania, analizy i strategie biznesowe, które wspierają Twój biznes.

Badania i analizy biznesowe

Wykorzystując nowoczesne metody badań wspieramy firmy w podejmowaniu decyzji biznesowych.

UI / UX, mobile applications, programming and design

Usługi

Mamy doświadczenie w następujących obszarach

Badania

  • Badania konsumenckie
    - potrzeby grupy docelowej, segmentacja rynku, psychografia
  • Badania marketingowe
    - świadomość i wizerunek marki, badania satysfakcji, skuteczność działań marketingowych, data driven influencer marketing
  • Badania dla Public Relations i mediów
    - raporty rynkowe, white papers, data inspired content

Analizy i strategie

  • Analizy rynku
    - wielkość i wartość rynku, potecjał zakupowy
  • Walidacja pomysłów na biznes i produkt
    analiza biznesplanu, product-market fit, lean canvas, testowanie hipotez biznesowych
  • Strategie wejścia na rynek
    - monetyzacja pomysłu, badania cenowe, skalowanie biznesu

Testy użyteczności

  • Badania zachowań użytkowników
    - z wykorzystaniem ilościowej i jakościowej analityki internetowej
  • Diagnoza użyteczności witryn i aplikacji
    -optymalizacja współczynnika konwersji, identyfikacja barier procesu zakupowego
  • Analiza dopasowania rozwiązań do potrzeb grupy docelowej
    -metryki biznesowe, pomiary skuteczności, triangulacja danych

Projektowanie UX/UI

  • Makiety UX
    -prototypowanie low- i high fidelity dla witryn, aplikacji mobilnych i platform ecommerce
  • Projekt UI
    -wizualne aspekty interfejsów użytkownika, struktura strony, grafika, design system
  • Audyt UX
    -eksperckie analizy z wykorzystaniem rzetelnych technik oceny użyteczności
Napisz do nas!

Modele współpracy

Jak wygląda współpraca z agencją badawczą? To zależy - przede wszystkim od celów biznesowych i badawczych, zakresu projektu, zasobów i kompetencji w zespole klienta. Najczęściej współpracujemy w jednym z trzech modeli:

  • Pełny outsourcing do agencji - cały projekt badawczy jest po stronie agencji. Od planowania, przez konstrukcję narzędzi, realizację, po analizę i wnioskowanie. W międzyczasie spotykamy się kilka razy z zespołem klienta na omówienie kolejnych etapów i efektów.
  • "Extended team" - czyli zespół rozszerzony. Przez cały proces badawczy przechodzimy wspólnie, zawiązując tymczasowy zespół złożony ze współpracowników po stronie klienta oraz naszych badaczy i doradców. Następnie wspólnie, ramię w ramię, pracujemy nad projektem - od ustalenia celów, przez planowanie, zbieranie danych i wnioskowanie.
  • Konsultacje/superwizja - klient posiada swój własny zespół badawczy, jednak potrzebuje zewnętrznego wsparcia doradczego. Nasi specjaliści udzielają wsparcia "ad hoc" / "z doskoku" na dowolnym etapie procesu, odpowiadając na pytania, dostarczając narzędzi i wprowadzając ulepszenia do prowadzonego przez klienta projektu.


Jeśli czujesz, że Twój biznes potrzebuje wsparcia w zakresie badań marketingowych, badań UX czy analiz rynku - skontaktuj się z nami, porozmawiajmy!

Napisz do nas!

 

Zaufali nam między innymi

Logo uniwersytet_zhpjjg
Logo specilized
Logo 2560px-Allegro
Logo Craftware_logo 1
Logo Logo_UOKiK 1
Logo GBS(tm) Łuk po lewej 1
Logo sklep-vetexpert-dev-logo-1601742295 1
Logo logo 1
Logo logo-sky-shop-to 1
Logo logo PWr czarne poziom ang  bez tla 1
Logo logo (3) 1 (1)
Logo logo-connectpoint

Zobacz co piszemy

o sztucznej inteligencji oraz automatyzacji procesów

Customer journey map - jak poznać potrzeby użytkownika i zwiększyć swoje cele biznesowe.

Mapa podróży klienta to nic innego jak narzędzie, które pozwala nam na lepsze zrozumienie naszych użytkowników i ich doświadczeń w kontekście naszych produktów lub usług. To jakbyśmy wzięli lupę i...

Słownik pojęć User Experience

Są takie pojęcia w świecie User Experience, które znać warto; są też takie, których nieznajomość może też bardzo utrudnić, lub wręcz uniemożliwić podjęcie tematu UX. Niezależnie od...

Cztery składniki dobrego User Experience - czy znasz je wszystkie?

Zacznijmy od wyjaśnienia czym ten User Experience w ogóle jest. Według najprostszej definicji jest to doświadczenie użytkownika, a mówiąc jeszcze dokładniej - to zbiór wrażeń i emocji,...

Data driven software development - jak budować produkty internetowe z wykorzystaniem badań i danych?

Data Driven Development to podejście do projektowania rozwiązań IT, w którym bazujemy na danych.  Dotyczy to całego procesu - od weryfikacji pomysłu i rynku, przez...

Jak zrozumieć klienta? Czyli słów kilka o personie

Zastanawiasz się nad stworzeniem nowego produktu - usługi, strony internetowej, a może aplikacji mobilnej? W takim razie, zanim poświęcisz się projektowaniu i dalszym pracom programistycznym,...

Jak analityka i UX mogą pomóc biznesowi w kryzysie? Case study ecommerce

Wiele biznesów oferujących produkty i usługi w dystrybucji hybrydowej - offline i online - znalazło się właśnie w trudnej sytuacji. Wprowadzona w marcu kwarantanna wymusiła zamknięcie...