Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem

Badania i analizy biznesowe

Wykorzystując nowoczesne metody badań wspieramy firmy w podejmowaniu decyzji biznesowych.

Google

Według opinii naszych klientów

Usługi

Mamy doświadczenie w następujących obszarach

Badania

  • Badania konsumenckie
    - potrzeby grupy docelowej, segmentacja rynku, psychografia
  • Badania marketingowe
    - świadomość i wizerunek marki, badania satysfakcji, skuteczność działań marketingowych, data driven influencer marketing
  • Badania dla Public Relations i mediów
    - raporty rynkowe, white papers, data inspired content

Analizy i strategie

  • Analizy rynku
    - wielkość i wartość rynku, potecjał zakupowy
  • Walidacja pomysłów na biznes i produkt
    analiza biznesplanu, product-market fit, lean canvas, testowanie hipotez biznesowych
  • Strategie wejścia na rynek
    - monetyzacja pomysłu, badania cenowe, skalowanie biznesu

Testy użyteczności

  • Badania zachowań użytkowników
    - z wykorzystaniem ilościowej i jakościowej analityki internetowej
  • Diagnoza użyteczności witryn i aplikacji
    -optymalizacja współczynnika konwersji, identyfikacja barier procesu zakupowego
  • Analiza dopasowania rozwiązań do potrzeb grupy docelowej
    -metryki biznesowe, pomiary skuteczności, triangulacja danych

Projektowanie UX/UI

  • Makiety UX
    -prototypowanie low- i high fidelity dla witryn, aplikacji mobilnych i platform ecommerce
  • Projekt UI
    -wizualne aspekty interfejsów użytkownika, struktura strony, grafika, design system
  • Audyt UX
    -eksperckie analizy z wykorzystaniem rzetelnych technik oceny użyteczności
Napisz do nas!

Modele współpracy

Jak wygląda współpraca z agencją badawczą? To zależy - przede wszystkim od celów biznesowych i badawczych, zakresu projektu, zasobów i kompetencji w zespole klienta. Najczęściej współpracujemy w jednym z trzech modeli:

  • Pełny outsourcing do agencji - cały projekt badawczy jest po stronie agencji. Od planowania, przez konstrukcję narzędzi, realizację, po analizę i wnioskowanie. W międzyczasie spotykamy się kilka razy z zespołem klienta na omówienie kolejnych etapów i efektów.
  • "Extended team" - czyli zespół rozszerzony. Przez cały proces badawczy przechodzimy wspólnie, zawiązując tymczasowy zespół złożony ze współpracowników po stronie klienta oraz naszych badaczy i doradców. Następnie wspólnie, ramię w ramię, pracujemy nad projektem - od ustalenia celów, przez planowanie, zbieranie danych i wnioskowanie.
  • Konsultacje/superwizja - klient posiada swój własny zespół badawczy, jednak potrzebuje zewnętrznego wsparcia doradczego. Nasi specjaliści udzielają wsparcia "ad hoc" / "z doskoku" na dowolnym etapie procesu, odpowiadając na pytania, dostarczając narzędzi i wprowadzając ulepszenia do prowadzonego przez klienta projektu.


Jeśli czujesz, że Twój biznes potrzebuje wsparcia w zakresie badań marketingowych, badań UX czy analiz rynku - skontaktuj się z nami, porozmawiajmy!

Napisz do nas!

 

Zaufali nam między innymi

Logo uw
Logo specialized
Logo allegro
Logo craftware
Logo uokik
Logo gbs
Logo vet
Logo soft360
Logo skyshop
Logo uosat
Logo ewl
Logo connectpoint (1)
Logo pakersi
Logo olimp
Logo biomed
Logo piumo
Logo doughnut
Logo berg
Logo weedo
Logo swan
Logo nordstar
Logo synektik
Logo vinply
Logo styrnet
Logo panstaff
Logo calistenics
Logo hairmax
Logo wkk

Ostatnie Case Study

zobacz jak robimy nasze projekty

Customer journey map - jak poznać potrzeby użytkownika i zwiększyć swoje cele biznesowe.

Mapa podróży klienta to nic innego jak narzędzie, które pozwala nam na lepsze zrozumienie naszych użytkowników i ich doświadczeń w kontekście naszych produktów lub usług. To jakbyśmy wzięli lupę i...

Słownik pojęć User Experience

Są takie pojęcia w świecie User Experience, które znać warto; są też takie, których nieznajomość może też bardzo utrudnić, lub wręcz uniemożliwić podjęcie tematu UX. Niezależnie od...

Cztery składniki dobrego User Experience - czy znasz je wszystkie?

Zacznijmy od wyjaśnienia czym ten User Experience w ogóle jest. Według najprostszej definicji jest to doświadczenie użytkownika, a mówiąc jeszcze dokładniej - to zbiór wrażeń i emocji,...

Data driven software development - jak budować produkty internetowe z wykorzystaniem badań i danych?

Data Driven Development to podejście do projektowania rozwiązań IT, w którym bazujemy na danych.  Dotyczy to całego procesu - od weryfikacji pomysłu i rynku, przez...

Jak zrozumieć klienta? Czyli słów kilka o personie

Zastanawiasz się nad stworzeniem nowego produktu - usługi, strony internetowej, a może aplikacji mobilnej? W takim razie, zanim poświęcisz się projektowaniu i dalszym pracom programistycznym,...

Jak analityka i UX mogą pomóc biznesowi w kryzysie? Case study ecommerce

Wiele biznesów oferujących produkty i usługi w dystrybucji hybrydowej - offline i online - znalazło się właśnie w trudnej sytuacji. Wprowadzona w marcu kwarantanna wymusiła zamknięcie...