Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem

New business manager

Szukasz nowych wyzwań? Zostań New Business Managerem w JCD.pl i rozwijaj się razem z nami! 

Do zespołu JCD.pl zatrudnimy New Business Managera z zacięciem marketingowym - kogoś kto wie jak pozyskać, utrzymać i skonwertować leady w branży nowych technologii, w segmencie B2B. 


Kim jesteśmy i co robimy? 

Projektujemy i wdrażamy strony www, aplikacje, systemy informatyczne. Współpracujemy z klientami polskimi i międzynarodowymi, startupami i korporacjami. Prowadzimy wewnętrzne projekty - stworzyliśmy takie startupy jak Symu.co czy Windu CMS. Z naszych rozwiązań korzystają setki tysięcy użytkowników z całego świata. 


Zadania new business managera: 

  • obsługa procesu sprzedaży: pozyskiwanie klientów we współpracy z marketingiem, przygotowywanie ofert, wycen i umów we współpracy z Project Managerem, opieka posprzedażowa, up-selling i cross-selling
  • wsparcie marketingu w działaniach ukierunkowanych na pozyskiwanie leadów sprzedażowych (social media, content marketing itd)
  • organizacja spotkań i przygotowywanie prezentacji w siedzibie firmy lub klienta
  • utrzymywanie dlugoterminowych relacji z klientami
  • realizacja celów sprzedażowych
  • prowadzenie i aktualizowanie bazy kontaktów w CRM
  • prowadzenie badań satysfakcji klientów. 

Oferujemy: 
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia, premie i prowizje za zrealizowane cele sprzedażowe
  • budżet szkoleniowy
  • możliwość uczestnictwa w dofinansowanej nauce języka angielskiego
  • dostęp do firmowej biblioteczki, stale uzupełnianej o najnowsze pozycje
  • wsparcie firmy w realizacji wewnętrznych projektów rozwojowych
  • elastyczne podejście do czasu pracy
  • praca w fajnym zespole, w nieformalnej, startupowej atmosferze, w biurze na warszawskich Bielanach
  • wiele wyzwań i możliwości rozwoju: docelowo opcja objęcia zarządzania  działem sprzedaży i marketingu.

Niezbędne będą:
  • minimum roczne doświadczenie w sprzedaży usług B2B
  • komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów - musisz lubić i umieć rozmawiać z ludźmi
  • zdolności analityczne: dobra znajomość Excela
  • umiejętność przygotowywania ofert, wycen, umów
  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację z klientem
  • biegła znajomość języka polskiego
  • wysoka motywacja i zorientowanie na cel, samodzielność w rozwiązywaniu problemów, świetna organizacja pracy

Mile widziane: 
  • orientacja w marketingu i PR
  • umiejętność obsługi systemów CRM (Base CRM, Pipedrive)
  • orientacja w branży technologicznej, w tematach wdrożeń aplikacji, stron www i systemów IT
  • znajomość technik sprzedaży i negocjacji oraz profesjonalnej obsługi klienta
  • podstawowa znajomość HTML/CSS 
  • wykształcenie wyższe kierunkowe (mile widziani również studenci ostatnich lat studiów)
  • umiejętność pozyskiwania i kwalifikowania leadów sprzedażowych

Aplikuj przez formularz zgłoszeniowy lub wysyłając CV na adres [email protected]